tisdag, mars 17, 2009

Inget speciellt idag

Idag var jag ledig!

Vad gör jag då, kanske ni undrar? Berättigad fråga, som jag inte har något svar på! Jag gjorde i stort sett ingenting tyckte jag. Förvisso hade jag en träff med Daniel där vi pratade valet 2010, åt lunch med Sara på högskolan, men inget mer än så blev det.

Vädret var dåligt hela dan och därför var jag inte ute speciellt mycket.

Lugn och ganska behaglig dag blev det. Jag såg på den sista semifinalen i bandyslutspelet som Västerås förtjänstfullt vann med 4-3. Spännande blev det, men VSK vann tack vare en bättre målvakt och mer fart framåt. SAIK gjorde inte ett enda mål på hörna mot VSK, det är alldeles för dåligt. Nu blir det en final mellan Edsbyn och Västerås kl 16 på lördag. En timme senare börjar Endres (sista?) hemma match, när de tar emot Falun i Södervärnshallen. Värsta krocken! Typiskt! Vad ska jag välja? Endre måste vinna, eftersom de förlorade ikväll med klara siffror.

 

 

 

Inga kommentarer: