tisdag, februari 10, 2009

Kunna allt

Det ringde en reporter ikväll som undrade vad jag tyckte om ett kanske planerat bostadsområde i Visby. Samtidigt som det är smickrande att bli tillfrågad så är det lite märkligt att bara för att jag är ”politiker” så ska man ha en (vettig) åsikt om allt möjligt. Det är bra att reportrarna ringer upp Miljöpartiet de Gröna men ibland känns det som att man kan bra lite om olika saker. Jag försökte hänvisa till en som sitter i Byggnadsnämnden samt i Gotlandshems styrelse, men reportern hade inte möjlighet att ringa upp honom verkar det som. Bara att hoppas att jag svarade något vettigt!

 

Min kamera är på väg hem till mig nu! Kanske kommer den imorgon?

 

Lite tips inför resten av veckan:

Titta i GT på fredag så får ni se en som ni känner igen!

Samt se på Kalla fakta på söndag kl 19.20 på TV4 så får ni se Miljöpartiet de Gröna´s ordförande på Gotland om Nord Streams gasledning!

 

Sköt om er!

/Matias

Inga kommentarer: