onsdag, mars 26, 2008

Efter natt kommer sömn


Jag jobbade inatt. Det kändes ovanligt bra, inte så trött under natten som jag var senast jag jobbade, vilket var över ett år sedan. Jag sov mycket under påsken, det kanske gjorde sitt till.

Jag kanske ska nämna att jag är leg. Biomedicinsk analytiker och jobbar på lasarettet. Vi har dygnet-runt-verksamhet. Men just denna natt var det inte så många som behövde min hjälp. På natten görs det ganska mycket underhåll på våra apparater.

Jag har en länk till IBL till höger, det står för Instiutet för Biomedicinsk Laboratorievetenskap och är våran intresseorganisation. Där är jag med i informationskommittén.
IBL ska anordna en kongress för den nordiska organisationen NML och den ska vara på Wisby strand 090909-090911. Det kommer snart mer info om detta.

Byt politik - inte klimat

Inga kommentarer: